سیانور
سیانور

سیانور

نامه شماره چهار


Tom odellیک اهنگی دارد به اسم heal.به معنی درمان یا التیام دهنده.در شروع آهنگ خواننده می گوید:take my mind...take my pain و بعد در جایی از اهنگ خواننده می خواند:گذشته ام را بگیر.گناهانم را بگیر.تو هم همین کار را بکن.دردهایم را بگیر.آن ها را بسوزان و خاکسترشان را روانه اقیانوس ها کن.التیام دهنده باش.درمانم باش.نور باش برایم میان تاریکی های انبوه.سردردهایم را بگیر.بغض و گریه را بگیر.سه روز پشت سر هم گریه کردن را از من بگیر.التیام دهنده باش.درد را از من بگیر.درد را از مغزم , پاهایم , قلبم بگیر.دست هایم را بگیر در کوره راه زندگی.گذشته ام را از من بگیر.حسرت ها و پشیمانی ها را .به کبوتر غم که روی شانه هایم لانه کرده پرواز را یاد بده.به من پرواز را یاد بده.راه رفتن را یاد بده همانند کودکی که تازه می خواهد راه برود با من راه بیا.کابوس هایم را بگیر.بفرستشان به سرزمین نفرین شده داستان ها.از خواب پریدن را از من بگیر.برایم آرامش بیار.آرامشی در خواب.آرامشی در زندگی.آرامشی در مرگ.گذشته ام را ؛آینده ام را بگیر.تن من را به طوفان نسپار.مرهمی باش برای زخم هایم.دارویی باش برای زخم هایم.و مثل خون در رگ هایم ؛ در من جاری شو.در زندگی ام جاری شو.خانه ام باش.پناه اول و آخرم باش.ترس را از من بگیر.فشار و استرس را از من بگیر.نگرانی هایم را بگیر.همانند دریا که شن های روی ساحل را ممی برد.قلبم را بگیر.به من شور و شوق و عشق را برگردان.خنده های واقعی را روی لب هایم بیاور .مثل بهار که شکوفه می آ ورد روی شاخه درخت ها.غروب جمعه هایم را بگیر.روزهای غمگین را از صحنه محو کن.التیام دهنده باش.دارویم باش.نوشدارویم باش قبل از اینکه به مرگ برسم..من را ببر به لحظه ای که در آن به هیچ چیز دیگری فکر نکنم.التیام دهنده باش.چشم های بسته و کورم را بگیر .آنها را رو به منظره گل های نرگس بگشا.چشم هایم را رو به دریا باز کن.برایم آغوش مهیا شو.یاس را از من بگیر.ناامیدی را در حیاط پشتی دفن کن.التیام دهنده باش.دست هایم را بگیر.قلبم را بگیر.ذهنم را بگیر.دردم را...دردهایم را...بگیر....




نظرات 2 + ارسال نظر
ماجان 1395/02/14 ساعت 20:25

یه مشکلی برا بلاگ پیش اومده وبلاگا کلا باز نمیشه :/

ماجان 1395/02/11 ساعت 00:50 http://www.maajan.blog.ir

وقتی نصف شب از خواب میپرم چه با کابوس چه بی کابوس حضورت رو حس کنم و صدات رو که به آرومی زمزمه کنه بخواب بخواب ...

بخواب مهسا.آروم آروم .بی کابوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد