سیانور
سیانور

سیانور

تقدیم به


چیز زیادی نمیشه گفت.امروز فهمیدم دختر دار شدی.پسرت حالا بزگتر شده.پسرت شبیه خودته.اینو بهت نگفتم که چال چونه اش , چشماش چقدر شبیه توعه!!  منم اینجا نشستم.و نگران آیندمم.ولی هنوزم سرم رو بالا میگیرم و طوری راه میرم که انگار مغرورترین آدم دنیام و بقیه هیچن.اون سری یکی بهم گفت تو یه تخس مغروری.حوصله نداشتم توضیح بدم که نه تخس هستم و نه مغرور.سرم به زندگی گرمه.ناراحت نیستم در موردت.من میدونم زندگی ادامه داری.من باید ادامه بدم.

راستی قدم نو رسیده مبارک ! بابام میگه دختر همه چیز آدمه.یه بار صدام کرد: دختر !! بهش گفتم :دختر چیه؟؟؟مگه من هر دختری ام؟؟دختر توام .

گفت مردا عشق میکنن دخترشون رو اینجوری صدا میکنن.از اون موقع ب بعد هرچی صدام کرد چیزی نگفتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارغوان 1395/08/27 ساعت 15:39

بالاخره اومدی!
خداروشکر دختر خوب.
خوب بمونی الهی!

شما خیلی لطف دارید به من!
ای کاش ادرسی از خودتون برام میزاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد