سیانور
سیانور

سیانور

من یه الف بچه ام در نظر تو/میخوای که یاد بده بهم خیلی چیزا رو تقدیر

جو گندمیه موهام، من پیر شدم دختر

در خاطره‌هایی دور، زنجیر شدم دختر

 

نه دلخوش ِ رویام و نه ملعبه‌ی امید

کابوس، فقط کابوس، تعبیر شدم دختر

 

من وعده‌ی خوشبختی در سیر ِ زمان بودم

هی دور شدم از خود، هی دیر شدم دختر

 

یک دشت پر از صبح و خورشید و غزل بودم

در شهرِ شب‌آمیزان، تکفیر شدم دختر

 

این دشت که می‌بینی، انبوه ِ فراموشی‌ست

دریای جنون بودم، تبخیر شدم دختر

 

من آینه‌ی بغضم، صد بار تَرَک خورده

در حسرت و دلتنگی، تکثیر شدم دختر

 

جو گندمیه موهام، جو گندمیه دنیام

تبعید شدم از رنگ، من پیر شدم دختر

 سعید کریمی


یک وبلاگ خیلی خوب که مثل یه دفتر شعره و این شعر هم از اون جاست:بهترین شعرهایی که خوندم.

یک یادداشت خیلی خوب :جادوگر هستم



نظرات 3 + ارسال نظر
غول صورتی 1395/05/25 ساعت 22:28

سلام:)
ما ( من و روژان سری و عاطفه جوینی ) یه رادیو زدیم برای وبلاگ نویسا
یه رادیوی واقعی:دی
اینم آدرسش
http://mahitala.blogfa.com/post-1000.aspx
بعد اینکه این قسمت از رادیومون در مورد قضاوت کردن ه
ازونجایی که نوشته های تورو دوست داشتم گفتم بهت بگم که توی وبلاگت همچین مطلبی داری؟
حالا نه اینکه خیلی به طور مستقیم و واضح اشاره بشه به موضوع
یه جور قشنگی.مثه اکثر پست هات:)
که توی رادیومون خونده بشه:)
منتظرتم ^_^

سلام:)
چقدر خوشحالم کردی.اما متاسفانه چیزی در مورد قضاوت کردن ندارم.
خیلی دوست دارم باز اگه کاری بود کمکتون کنم:)

سلام

ممنون

سلام
ممنون از معرفی
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد